اختصاص زمین موردنیاز برای احداث باغ سلامت سالمندی

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمین مورد نیاز برای احداث باغ سلامت سالمندان در شهرکرد اختصاص می‌یابد.

محسن حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه مقدمات احداث باغ سلامت سالمندی در شهرکرد فراهم شود، گفت: وجود مراکز نگهداری سالمندی ضروری است و اختصاص زمین مورد نیاز برای احداث این باغ پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه سالمندی برای آینده خودمان است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در حوزه سالمندی باید منسجم‌تر باشد، سالمندان جامعه پدر و مادر خودمان هستند و باید موضوعات مرتبط با سالمندان دلسوزانه‌تر برگزار شود.

حسین‌میرزایی افزود: به سالمندان باید توجه ویژه شود تا احساس نکنند که فراموشی سپرده شده‌اند، سالمندان سرمایه عظیم برای هر استان هستند و باید از تجربیات آن‌ها استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه سالمندان باید در تصمیم‌سازی‌ها دخیل شوند، اضافه کرد: مدیران کل نیز نسبت به اجرای مصوبات شورای سالمندان اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه فرخشهر به‌عنوان شهر دوستدار سالمند معرفی شده است، ادامه داد: باید این شهر به‌عنوان شهر پایلوت دوستدار سالمند در کشور الگو شود و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با شهرداری فرخشهر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار