آسفالت ۹۹ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آسفالت ۹۹کیلومتر راه روستایی استان اردبیل در یک ساله منتهی به مهرماه سال جاری خبر داد.

کلیم الله وثوقی گفت: طی یک سال گذشته با چهار درصد رشد ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل بهسازی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از اجرای عملیات اسفالت ۹۹ کیلومتر از جاده‌های روستایی استان در این مدت خبر داد و گفت: این در حالی است که در یک سال قبل از آن تنها ۳۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اسفالت شده بود که اقدامات یک سال اخیر ۱۶۸ درصد رشد را در این مدت نشان می‌دهد.

وثوقی می‌گوید: در این مدت ۲۵ دستگاه سامانه هوشمند کنترل جاده‌ای در مسیر‌های ارتباطی استان اردبیل نصب و راه اندازی شده است.

او همچنین از روکش آسفالت۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی در استان اردبیل طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام با حدود ۴۲۶ درصد رشد از ۱۹ کیلومتر در مدت مشابه سال گذشته به ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: طی یک سال گذشته یک هزار و ۴۶۶ کیلومتر از جاده‌های استان خط کشی شده و سه هزار و ۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان نیز حفاظ نصب شده است.

وثوقی بیان کرد: در یک سال گذشته ۱۳.۵ کیلومتر از جاده‌ای استان اردبیل مجهز به سیستم روشنایی شدند در حالی که این میزان در یک سال قبل از آن کمتر از یک کیلومتر به مجهز به این سیستم شده است.

او با اشاره به تعمیر اساسی ۲۷ پل و تونل واقع در مسیر‌های جاده‌های استان اردبیل افزود: طی یک سال گذشته با دو برابر افزایش۶ نقطه حادثه خیز جاده‌های استان نیز اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا در مسیر‌های جاده‌ای استان اردبیل خبر داد و گفت: در این مدت بیش از یک میلیون و ۳۷۲ هزار مسافر از طریق شبکه حمل و نقل عمومی استان جابجا شده که نسبت به یک سال مشابه قبل از آن ۶ درصد افزایش داشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.