۸۰ پروژه ورزشی راکد در آذربایجان‌غربی فعال شده است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با همت دولت سیزدهم و با هدف تکمیل طرح‌های نیمه تمام، ۸۰ پروژه ورزشی نیمه تمام و راکد در مناطق مختلف این استان، فعال شده است.

محمد آزادی اظهار کرد: برخی از این پروژه‌های ورزشی بیش از ۳۰ سال بود که راکد مانده و اکنون دوباره فعال شده و در دهه فجر امسال هشت پروژه از این تعداد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره سیاست توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند یکی از مهمترین راهکارها برای ارتقای نشاط و شادابی و همچنین سلامت در جامعه باشد که این امر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۴۴ برنامه و مسابقه ورزشی در طول هفته تربیت بدنی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها شامل ۷۵۰ مسابقه ورزشی، ۶۰ جشنواره، ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ همایش و ۱۶۰ مورد تجلیل از فعالان و قهرمانان ورزشی در نقاط مختلف استان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی، دیدار مسوولان حوزه ورزش با ائمه جمعه و فرمانداران، برگزاری همایش پیاده روی، دیدار با قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف و تجلیل از آنان نیز در طول این هفته برگزار می‌شود.

در ادامه جمعی از مسوولان اشنویه با حضور سر مزار سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک کشورمان، یاد و خاطر این ورزشکار را گرامی داشتند و از تلاش‌ها و افتخار آفرینی‌های این ورزشکار و حسن جانفشان دیگر ورزشکار جانباز شهرستان اشنویه تقدیر کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.