فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار به تهدیدات دشمن پاسخ می‌دهند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که تهدیدات را با تمام قدرت پاسخ خواهیم داد و امروز انقلاب ما به یک درخت تنومند تبدیل شده و تنها کشوری هستیم که در برابر آمریکای جنایتکار پنجه در پنجه گذاشته و آن‌ها را از هر نوع تهدید ناامید کرده‌ایم.

سرتیپ دوم ستاد سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه با حضور مقامات کشوری و لشکری استان کرمانشاه، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان توانمند و پر قدرت در کنار سایر نیرو‌های مسلح ایفای نقش می‌کند و به دلیل اقتدار نیرو‌های مسلح، وحدت و انسجام ملت دشمن از جنگ فیزیکی کاملا ناامید شده و راه‌ها و روش‌های دیگری مانند تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را امتحان می‌کند.

سرتیپ دوم ستاد طاهری افزود: دشمن همواره خودکفایی و اقتدار و انسجام ما را رصد می‌کند و نه اینکه آن‌ها نمی‌خواهند حمله کنند بلکه به این نتیجه رسیده اند که توانایی حمله را ندارند و با جنگ نرم سعی در گمراه کردن جوانان ما دارند.

این فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور در ادامه اضافه کرد: دشمن همواره می‌داند اگر فشنگی به سمت ما شلیک کند ما با موشک پاسخ خواهیم داد و دست آن‌ها را از بازو قطع خواهیم کرد.

سرتیپ دوم ستاد طاهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات همواره نوک پیکان بوده چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران‌هایی مانند سیل استان گلستان و همچنین زلزله سرپل ذهاب به طوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: ارتش در قضیه سیل گلستان قبل از ستاد بحران خود را رسانده بود.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار به تهدیدات دشمن پاسخ می‌دهند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در ادامه گفت: قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک امانت است و ما باید امانت دار خوبی باشیم و به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

وی اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت و توفیق الهی است، اما خدمت در این لباس سربازی توفیقی مضاعف است و از این بابت خدا را شاکریم که خادم این نظام و سرباز ولایت هستیم.

سپس این امیر سرافراز ارتش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرتیپ دوم دکتر «حسین سبزی» فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی لوح انتصاب فرمانده جدید یعنی سرهنگ ستاد «جلال صالحی» را تقدیم کرد و انتخاب وی را بر اساس معیار‌های سلسله مراتب ارتش مانند شایسته سالاری ولایت مداری و عدالت دانسته و برای او آرزوی سلامتی و توفیق در انجام مسئولیت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.