عذرخواهی و بررسی گوگل با اعلام شکایت روبیکا

مدیر مارکتینگ روبیکا گفت: در دو ماه گذشته کاربران بیشتری به روبیکا آمده اند. اگر تغییرات دیگری داشتیم، می‌توانستیم اعلام کنیم.

نبی احمدی، مدیر مارکتینگ روبیکا در جمع خبرنگاران گفت: ما از لحظه اول اخطار گوگل در مورد روبیکا، مکاتبه با گوگل را شروع کردیم و سه ایمیل فرستادیم که جواب ما را دادند و گفتند تا ۴۸ ساعت آینده بررسی می کنند و جواب اعتراض ما را می دهند.

او گفت: اقداماتی که می‌توانیم در تعامل با گوگل انجام دهیم را در پیش گرفته ایم و آن ها ضمن عذرخواهی، اعلام کرده اند که موضوع را بررسی می کنند و ما هم منتظر هستیم.

مدیر روبیکا گفت: سال گذشته در اکتبر ۲۰۲۱ روبیکا با یک ایمیل از گوگل پلی حذف شد. ما از سال گذشته در گوگل پلی نبوده ایم. اتفاق جدیدی که این بار افتاد، مستقیم با کاربر در ارتباط بوده و کاربران از گوگل اخطار دریافت کرده اند که برنامه را حذف کنند.

او افزود: این شبیه اتفاقی است که در اپ استور می‌افتد و اپ‌های ایرانی حذف می شوند. ما با نام دیگر به آن وارد می شویم و تبلیغات نمی‌کنیم تا برنامه حذف نشود؛ اما در اربعین که تبلیغاتی انجام و مشخص شد روبوکا برای ما است، گوگل اقداماتی ضد آن انجام داد.

مدیر روبیکا اظهار کرد:‌ گوگل اعلام کرده است فقط باید در دادگاه کالیفرنیا شکایت کنید که جواب آن هم پیشاپیش مشخص است.

او گفت: تنها تغییر ما در دو ماه گذشته این است که کاربران بیشتری به روبیکا آمده اند. اگر تغییرات دیگری داشتیم، می‌توانستیم بگوییم یکی از این‌ها علت اتفاق اخیر بوده اند؛ اما فقط همین بوده و اخطار برای همین است.

برچسب ها: فناوری ، روبیکا ، گوگل پلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار