امام جمعه کوهبنان:

اقتدار ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری است

امام جمعه کوهبنان گفت: آمریکا بداند که مردم ایران اسلامی راه اقتدار خود را در پرتو منویات مقام معظم رهبری و وحدت ملی می‌دانند.

همزمان با یوم الله ۱۳ آبان نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری با تبریک‌ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: امروز مردم با حضور گسترده خود در مراسم ۱۳ آبان عزت و عظمت ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشتند.

او تاکید کرد: روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی است لذا مراسم امروز با شکوه و عظمت نمونه خواهد شد زیرا مراسم امروز در کوهبنان نسبت به سال‌های قبل باشکوه‌تر و بی نظیر‌تر بود.

امام جمعه کوهبنان افزود: آمریکا بداند که مردم ایران اسلامی راه اقتدار خود را در پرتو منویات مقام معظم رهبری و وحدت ملی می‌دانند.

او ابراز داشت:آمریکا که در ۱۳ آبان با شکست مواجه شده است با این روز دشمنی دارد در حالی که جمهوری اسلامی ماندنی و آمریکا در حال افول است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: آمریکا بداند که نماد استکبار است هر جا دخالت آمریکا باشد ناامنی است لذا مردم ایران اسلامی امروز تو دهنی محمکی به آمریکا زدند.

او گفت: یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای حرم شاهچراغ و روحانی شهید که در جریان اغتشاشات مظلومانه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام جعفری با استناد به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: بزودی ما انتقام سید الشهدای مقاومت را از دشمن خواهیم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار