طالبی: کی روش عامل شکست مقابل انگلیس بود/ امیدوارم با ولز هجومی بازی می کنیم

بازیکن سابق فوتبال گفت: تفکرات تاکتیکی کی روش باعث شکست سنگین تیم مقابل انگلیس شد.

فرشید طالبی بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: تیم ملی ولز دومین حضورش در جام جهانی است، اما تیم ملی فوتبال کشورمان برای ششمین بار این مسابقات را تجربه می‌کند و به لحاظ آماری تیم ما با تجربه‌تر از حریفش است.

او ادامه داد: همچنین تیم ولز در مرحله مقدماتی جام جهانی خوب کار نکرد و تیم ملی اوکراین را با یک گل شکست داد و توانست به این رقابت‌ها صعود کند و همین موضوع کور سوی امید برای ملی پوشان ما خواهد بود. فوتبال ولز شامل دریبل زدن و بازی سرعتی است و ملی پوشان ما باید انتقال توپ از دفاع به حمله را به خوبی انجام بدهند تا بتوانند فوتبال خود را به حریف خود غالب کنند. بازیکنان ما نیاز به انرژی مثبت دارند تا بتوانند اتفاق خوبی را رقم بزنند.

چینش و تفکرات تاکتیکی کی روش باعث باخت سنگین برابر انگلیس شد 

طالبی بیان کرد: شکست سنگین تیم ملی فوتبال در بازی اول برابر تیم انگلیس جای بحث باقی نگذاشته است. چینش و تفکرات تاکتیکی اشتباه کی روش باعث این باخت سنگین شد. تفکرات دفاعی کی روش در بازی  با انگلیس جواب نداد. بازیکنان تیم ملی  باتجربه هستند و با حضور در اروپا به سطح  یک جهانی نزدیک‌تر شدند. ملی پوشان ما با قابلیت فردی خود توانستند ۲ گل به انگلیس بزنند.

من به کسب نتیجه برابر تیم ولز خوش بین هستم 

او افزود:  به هر حال بازیکنان ما توانایی دارند و اگر تفکرات تاکتیکی به  صورتی باشد که بتواند از قابلیت هجومی بازیکنان استفاده کند به طور حتم به موفقیت می‌رسیم. امیدوارم تاکتیک هجومی  در بازی با ولز در دستور کار تیم ملی قرار بگیرد و بازیکنان با تیزهوشی و ذکاوت خود به مصاف حریف خود بروند. به نظرم اگر مدافعان هوشیار باشند و از ابزار حمله در بازی با ولز استفاده کنیم در آن صورت برای کسب نتیجه لازم خوش بین هستم.

بازیکن سابق فوتبال بیان کرد: گروه  تیم ملی ایران در جام جهانی  نسبت به دوره قبل راحت‌تر است. ما تجربه برد برابر تیم آمریکا را داشتیم و جام جهانی هم جام شگفتی‌ها است. تیم‌های عربستان و ژاپن با برد برابر تیم‌های آرژانتین و آلمان این خودباوری را به سایر تیم‌های آسیایی ترزیق کردند که می‌توانند تیم‌های اروپایی را شکست بدهند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار