لزوم برخورد قاطع با آشوبگران و اخلال گران امنیت کشور

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید بر مبنای عدالت و میزان خسارت‌های صورت گرفته با آشوبگران و اخلال گران امنیت کشور برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و لزوم برخورد قاطع با آشوبگران و افرادی که امنیت کشور را مختل می‌سازند گفت: این که برخی از افراد آزادی زندانیان آشوب‌های اخیر را درخواست می‌کنند درست نیست و باید بر مبنای عدالت و میزان خسارت‌های صورت گرفته توسط افراد با آن‌ها برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به این که هدف از ایجاد اغتشاشات توسط دشمنان جلوگیری از پیشرفت روزافزون ایران اسلامی بود افزود: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف قله‌های موفقیت را فتح می‌کرد و در ماه‌های اخیر نیز در مباحث اقتصادی ساماندهی‌های خوبی انجام می‌شد که دشمنان تاب و تحمل این موضوع را نداشتند.

وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی معاند و ماهواره‌ها با هزینه‌های گزاف همیشه سعی در تخریب دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران دارند که هیچ موقع نیز موفق نمی‌شوند و مردم نیز آنان را همراهی نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی توهین به ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی را از دیگر دسیسه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با اغتشاشگران باید به یک صورت برخورد نشود و صف افراد فریب خورده و جاهل با صحنه گردانان و تخریب گران جدا شود.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امید در زندگی فردی و اجتماعی انسان یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود گفت: اگر ناامیدی در جامعه رواج داشته باشد هیچ گونه پیشرفت و گشایشی در کار‌ها صورت نمی‌گیرد به خاطر همین بزرگترین گناه در درگاه خداوند یاس و ناامیدی از رحمت و مغفرت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: همه رویداد‌ها و اتفاقات در جهان هستی به دستور الهی صورت می‌گیرد برای همین مومنان در هنگام سختی‌ها توکل به خداوند می‌کنند و امید خود را از دست نمی‌دهند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و فن آوری صورت گرفته خصوصا در عرصه‌های موشکی و نظامی در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف در سایه امید صورت گرفته است و دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای تزریق ناامیدی در جامعه به کار می‌بندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ایجاد اغتشاش در ایران را یکی از دستمایه‌های دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان در طول دو ماه گذشته بیش از یک میلیون اطلاعیه و دعوت برای ایجاد اغتشاشات در جامعه منتشر کرده، اما مردم استقبالی از این فراخوان‌ها نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که با پیروزی جمهوری اسلامی ایران طرح لیبرال دموکراسی آن‌ها شکست می‌خورد برای همین تمام هجمه‌های خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار می‌بندند.
وی همچنین فرا رسیدن پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.