دانشجویان در رشد و توسعه کشور نقش دارند

امام جمعه یاسوج گفت: دانشجویان نقس مهمی در رشد و توسعه کشور و مقابله با نقشه‌های دشمنان ایفا می‌کنند.

آیت الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان ما متعهد به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند و فریب دسیسه‌های دشمنان را نخواهند خورد.

او افزود: نقش دانشجویان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن بسیار موثر بوده و این نقش در بعد از پیروزی انقلاب در رشد و توسعه کشور نیز تاثیر گذار بوده است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه امروزه مسئولیت‌های علمی و مدیریتی در کشور بر دوش همین دانشجویان است، ادامه داد: ایران اسلامی دارای رشد بسیار چشمگیری در زمینه علمی است و دانشجویان در همه رشته‌ها موفقیت‌های زیادی تاکنون کسب کرده اند.

امام جمعه یاسوج در ادامه به ۱۲ آذر، روز قانون اساسی جهموری اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: این قانون محکم‌ترین قانون دنیا و برگرفته از وحی الهی است.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این قانون در ابعاد مختلف برای رشد و رفاه مردم شکل گرفته است، گفت: در حوزه عمل ما با مشکلاتی روبرو هستیم که نشانه کمبود اعتقاد‌ها است و باید مدیران به آن توجه ویژه‌ای کنند.

او با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دور‌ترین نقاط این کشور هیچ امکاناتی وجود نداشت، افزود:، اما به برکت جمهوری اسلامی رشد و توسعه در زمینه‌های مختلفی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.