آغاز ثبت‌نام المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی خبر داد.

فاطمه رئیسی گفت: ثبت‌نام آزمون المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری تا پایان جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ مهلت دارد.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: دانش‌آموزان جهت ثبت‌نام در این آزمون می‌بایست از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.

وی ادامه داد: آزمون المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی در رشته‌های ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، سلول‌های بنیادی، شیمی، علوم زمین، فیزیک، کامپیوتر، نانوفناوری، نجوم و اخترفیزیک و سواد رسانه‌ای برای دانش آموزان مدارس دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیسی، همچنین با اشاره به امکان شرکت دانش‌آموزان پایه دوازدهم در المپیاد‌های علمی گفت: دانش آموزانی که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند، صرفا مجاز به شرکت در المپیاد نانوفناوری می‌باشند.

وی اضافه کرد: هزینه ثبت نام برای هر المپیاد ۸۰۰ هزار ریال است که صرفا از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام دریافت می‌شود.

رئیسی اظهار داشت: داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام، شماره پیگیری را که به منزله ثبت نام قطعی است دریافت نموده و آن را جهت استفاده در مراحل بعدی نزد خود نگهداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.