رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد؛

برداشته شدن مهر محرمانه از روی نامه‌های سازمان بازرسی

خدائیان گفت: از این پس اصل بر عادی بودن نامه‌های سازمان بازرسی قرار خواهد گرفت.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی نیز با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس قوه قضائیه در همایش ملی ارتقاء شفافیت اظهار کرد: سازمان بازرسی بلافاصله پس از دستور رئیس دستگاه قضا ناظر بر برداشتن مُهر محرمانه از روی نامه‌های این سازمان، اقدامات مقتضی را انجام داد و از این پس اصل بر عادی بودن نامه‌های سازمان بازرسی قرار خواهد گرفت البته موازین قانونی نیز در این موضوع مدنظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: تا کنون حدود ۹۵ درصد نامه‌های سازمان بازرسی مُهر محرمانه داشتند و سامانه به صورت پیش‎‌فرض اصل را بر محرمانه بودن نامه‌ها قرار داده بود.

خدائیان در بخش دیگری از اظهارات خود، با اشاره به تاثیرگذار بودن ورود چندی پیش سازمان بازرسی به موضوع کمبود و گرانی دارو در کشور اظهار کرد: در نتیجه این امر و همت دولت هم‌اکنون شرکت‌های داروسازی به صورت سه شیفته و فوق‌العاده در حال تامین دارو هستند؛ همچنین برای ۴ شرکت دارویی به اتهاماتی نظیر اخلال در نظام دارویی، احتکار و گرانفروشی پرونده تشکیل شده و این پرونده‌ها به زودی به مراجع قضایی ارجاع خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
با عرض سلام و خسته نباشید. احتراماً خواهشمند است موضوع قطعی سامانه ساجد دیوان عدالت اداری را پیگیری فرمایید. از سه هفته قبل سامانه ساجد قطع شده و امکان دسترسی به آن وجود ندارد. این در حالیست که دیوان عدالت اداری پاسخی در این زمینه ارائه نکرده و پشتیبانی ساجد نیز پاسخگو نیست. با قطعی سامانه ساجد امکان ثبت و پیگیری درخواستها،لوایح و همچنین پیگیری پرونده های هیات عمومی از بین رفته و رسیدگی به پرونده ها نیز متوقف شده است! بنا به شواهد از 25 آبان تاکنون هیچ رایی از هیات عمومی و هیات های تخصصی دیوان صادر نشده است! از گروه حقوقی و قضایی درخواست پیگیری موضوع را دارم. با تشکر
آخرین اخبار