کشف سوخت قاچاق از اتوبوس مسافربری در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۳ میلیارد ریالی راننده اتوبوس به اتهام قاچاق خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حومه این شهرستان در حال تردد بود بیش از ۳۸۰۰ لیتر گازوئیل را کشف کردند.

او گفت: سوخت‌های مکشوفه بطرز ماهرانه‌ای در اتوبوس جاسازی شده و به مقصد بندرعباس در حال حمل بود که با هوشیاری مامورین انتظامی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به انجام تحقیقات توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان گفت: با بررسی‌های انجام شده، تخلف متهم در قاچاق سوخت محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه ۳ میلیارد ریالی در حق دولت و ضبط سوخت‌های مکشوفه محکوم شد.

تعزیر یک فروشگاه لوازم خانگی به علت احتکار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد ریالی متصدی واحد صنفی متخلف در شهر شیراز خبر داد و گفت: با گزارش بازرسین سازمان صمت در خصوص تخلف یک فروشگاه لوازم خانگی در شهر شیراز، پرونده جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده متصدی این واحد صنفی اقدام به احتکار لوازم خانگی به قصد گرانفروشی کرده بود که با احضار وی به تعزیرات، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به دفاعیات غیرقابل قبول متهم و محرز شدن تخلف احتکار در این پرونده گفت: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد ریالی متهم و الزام به عرضه کالا‌های احتکاری در بازار صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار