ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز همدان در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی

در آستانه سالرزو شهادت سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی»، صداوسیمای مرکز همدان ویژه برنامه هایی تدارک دیده است.

 مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان گفت: در تمامی برنامه‌های ویژه سالروز شهادت سردار دل‌ها، استفاده از «وصیتنامه شهید سلیمانی» در فواصل پخش برای آشنا کردن مردم با محتوای وصیت نامه ایشان و تبیین شخصیت و تاثیرات بزرگ وجهه اجتماعی این شهید والامقام در نظر گرفته شده است.

کیوان الوندی افزود: تبیین فرمایش رهبر معظم انقلاب به ادامه راه شهیدسلیمانی و پیگیری آرمان‌های مقدس ایشان، به تصویر کشیدن محبوبیت بالای سردار شهید دربین مردم، بازنمایی حضور و سخنرانی سردار شهید در همدان حول محور «ما ملت امام حسینیم»، ترویج فرهنگ جذب حداکثری و دفع حداقلی  از محور‌های ویژه برنامه‌های مرکز همدان در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی است.

او تصریح کرد: تجلیل ازخانواده سردار همدانی همرزم شهید سلیمانی دربرنامه‌های صدا و سیما، بهره گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید سلیمانی ازجمله «تدبیر» «عمل» «شجاعت» «اخلاص» و «انقلابی‌گری» سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پیروی بی بدیل از ولایت، پوشش رسانه‌ای و خبری یادواره‌های سالگرد شهید سلیمانی در سطح استان، روایت روز‌های اول شهادت سردار سلیمانی و نحوه بازنمایی آن در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی در این برنامه‌ها پیش بینی و در دستور کار برنامه سازان سیما، خبر و صدا قرار گرفته  است.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان هم در کمیته سیاستگذاری و محتوایی رسانه استانی، اعلام کرد: تهیه کنندگان و برنامه سازان این معاونت هم در ویژه برنامه‌های سالروز شهادت سردار دل‌ها، پخش فراز‌هایی ازبیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی قبل و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، تولید پویانمایی‌های کوتاه با موضوع رشادت‌های حاج قاسم، پخش مستند‌های کوتاه، کلیپ، میان برنامه، تیزر و نماهنگ باموضوع سردارشهیدسلیمانی را در برنامه‌های خود پیش بینی کرده اند.

روح الله امیری افزود: ارتباط زنده تصویری با مرکزکرمان همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، برنامه سازی در برنامه های، شبانه، خانه و زندگی، صبح عالی، تولید و پخش ویژه برنامه سردار دل‌ها به مدت ۶۰ دقیقه در قالب زنده، پخش زنده مراسم سالگرد شهید سلیمانی از حسینه امام همدان به مدت ۱۲۰ دقیقه، پخش کلیپ سردار دلاور کاری از تهیه کنندگان مرکز همدان، پخش ۴۰ عنوان مستند و ۸۰ کلیپ با موضوع سردار سلیمانی هم در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود در تبیین شخصیت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در برنامه‌های خود از تمام توان برنامه سازان برجسته خود استفاده کنیم.

معاون صدای مرکز همدان نیز گفت: معرفی ابعاد فردی و اجتماعی شهید سلیمانی مهمترین اولویت برنامه سازان رادیو همدان در ویژه برنامه‌های این ایام در استان  است.

آقای قهرمانی افزود: تولید برنامه‌های ویژه ۵ و ۱۰ دقیقه‌ای باعنوان «بازخوانی و روایت احساسات مردمی درپی انتشارخبرشهادت حاج قاسم سلیمانی»، خوانش وصیتنامه شهیدحاج قاسم سلیمانی، پخش سخنرانی‌های یادگار حاج قاسم سلیمانی در همدان در کنار پخش بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، تولید و پخش ویژه برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با نام «قدرت ایمان»، تولید و پخش ۵ برنامه ویژه شهدا با نام «کتاب گویا»، تولید وپخش ۲ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای با نام یادواره رادیویی شهدا، و تبیین شخصیت ویژه شهید سلیمانی در برنامه‌های پر شنونده و روزانه مانند صبح الوند، رادیو محله و مثبت جوانی به مدت ۱۱۰ دقیقه از ویژه برنامه‌های سالروز شهید سلیمانی خواهد بود.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز همدان نیز با اعلام پیش بینی این معاونت برای پوشش گسترده خبری مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از طریق بخش‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی خبرگزاری صدا و سیما، گفت: پیش از برگزاری مراسم یکی ازمسئولان ستاد بزرگداشت شهیدسلیمانی در استان همدان، در گفت‌وگوی ویژه خبری، زمان، مکان و نحوه برگزاری مراسم را برای مردم تبیین خواهد کرد.

احمدشعبانی راد افزود: تهیه گزارش‌های خبری و تولیدی از این شهید بزرگوار با همراهی شهید همدانی و ارسال به شبکه‌های سراسری و نیز یک گزارش تولیدی خبری از منزل شهیدی که سردار سلیمانی در آن حضور داشتند هم از دیگر برنامه‌های معاونت خبر مرکز همدان است.

صدا و سیمای مرکز همدان همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز حماسه‌ها و دلنوشته‌های مردم را درباره سردار دل‌ها منعکس خواهد کرد. معاون فضای مجازی می‌گوید: این معاونت با راه اندازی پویش‌های مردمی، عکس‌ها، عکس نوشته‌ها و طراحی‌های مردمی را با موضوع سردار سلیمانی منتشر می‌کند.

تولید موشن گرافیک در مورد ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره کشور نیز از دیگر طرح‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز همدان در سالروز شهادت سردار دل‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.