ترویج راه و مکتب شهید سلیمانی با تولید آثار فرهنگی و هنری

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: طی چند سال گذشته از شهادت سردار سلیمانی آثار فرهنگی و هنری مختلفی در بنیاد تولید شده است.

سرهنگ مهدوی فرد ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی درباره آثار و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کرمان در زمینه سردار دل‌ها گفت: ۷ کتاب کودک و نوجوان، رمان، داستان و شعر در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ تولید شده است.

او با اشاره به نقش شهید سلیمانی در عملیات‌های دفاع مقدس که با حضورشان لشکر دارای توفیقاتی شده است، افزود: ۴ مستند درباره عملیات‌های پیروزمندانه بیت المقدس، کربلای ۵، عملیات والفجر ۸ و عملیات فتح المبین در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کرمان تولید شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کرمان از تولید موشن گرافیک تمام عملیات‌های لشکر سخت گفت.
او تولید ۱۰ قطعه نقاشی؛ خاطره با عنوان《 مثل خودش》 را از دیگر تولیدات در زمینه حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: تولید ۲۰ قطعه تئاتر، نقاشی و خاطره از یاران شهدا درباره حاج قاسم از دیگر آثار درباره سردار سلیمانی دانست.

سرهنگ مهدوی فرد فراهم کردن بازدید مجازی از بیت الزهرا را از کار‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: سرود نوجوانان《 سین سلیمانی》 را از دیگر آثار بنیاد درباره سردار دل‌ها عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار