راه یافتن کمدی سیاه «چاقو، شکلات» به جشنواره فیکمارک ونزوئلا

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت : کمدی سیاه «چاقو، شکلات» به نویسندگی و کارگردانی «هوشمند ورعی» فیلمساز کرمانشاهی به بخش مسابقه بین الملل هشتمین دوره جشنواره فیکمارک ونزوئلا راه یافت.

کامران رضایی رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت : پیش از این ورعی موفق شده بود که علاوه بر نامزدی بهترین  انطاکیه ترکیه جایزه بهترین فیلم اکسپریمنتال جشنواره بین المللی نورث هالیوود لس آنجلس را از آن خود کند.

فیلمبرداری "چاقو، شکلات" را محمدرضا سکوت انجام داده و صدابرداری و طراحی صدای فیلم را حسن زاهدی و علی ابوالصدق برعهده داشته اند. ساخت موسیقی فیلم با بهنود یخچالی بوده و تصحیح رنگ و جلوه‌های ویژه تصویری نیز با سرپرستی بنیامین قچاق به پایان رسیده است.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می‌توان به حمید پیش قدم و هیدا ورعی اشاره نمود.

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت: "چاقو، شکلات" محصول سال ۲۰۲۲ میلادی و به تهیه کنندگی مدرسه فیلم موج نو، دکتر هوشنگ ورعی و لطیفه عین جعفری فیلمی است علیه تبعیض جنسیتی که سقوط و پایان یک خانواده نابهنجار را روایت می‌کند.

رضایی با اشاره به اینکه ورعی این بار هم به سیاق فیلم‌های قبلی اش به زنان قربانی از زاویه جدیدی می‌پردازد، افزود: وی بعد از معضلات اجتماعی همچون ایدز، فحشا، خیانت و زنان نازا با "چاقو، شکلات" مضامین تعصب و خشونت را به چالش می‌کشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.