معرفی سرپرست دانشگاه آزاد ناحیه شبستر /سپاه پاسداران تنها ارگان ضد تروریسم در منطقه و جهان است

نماینده مردم شهرستان شبستر گفت:سپاه پاسداران تنها ارگان ضد تروریسم در منطقه و جهان است و پارلمان اروپا می‌خواهد این را برعکس برای جهان القاء نماید.

جعفر راستی گفت: همچون خورشید آنقدر روشن است که هیچ وقت جلوی نور خورشید را نمی‌توان گرفت، چون بیننده‌ها نور خورشید را می‌بینند، اگر انسان بگوید شب است بیننده ها، چون خودشان می‌بینند قبول نمی کنند.

او عنوان کرد:حضرت آقا فرمودند : مواظب باشید جای شهید و جلاد عوض نشود که مصداق آن موضوع می‌باشد و باید جهاد تبیین را حتماً ادا کنیم و این حرکت پارلمان اروپا را محکوم می‌کنیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس ادامه داد:مجلس شورای اسلامی با تمام قدرت به پارلمان اروپا جواب خواهد داد ما در مجلس شورای اسلامی اروپا را به عنوان تروریسم معرفی خواهیم کرد از لبنان تا عمان امکان حرکت نخواهند داشت، تمام نقاط استراتژیک این منطقه مدیترانه تا دریای عمان در دست نظام جمهوری اسلامی ایران است.

راستی  با اشاره به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:یک زمانی بود که ورود به دانشگاه جز آرزو‌ها و آمال جوانان بود، ولی به برکت دانشگاه آزاد اسلامی طلسم شکسته شد و امید مضاعف در جامعه تولید شد، برای اینکه آدم بتواند تحصیل کند و به دانشگاه وارد شود و برای این دانشگاه آزاد اسلامی یک حرکت مبارک از طرف مسئولین نظام جمهوری اسلامی انجام داد.

او  یادآور شد:دانشگاه آزاد اسلامی در حالت خوشبینانه با ظرفیت ۵۰ درصد دانشجو پذیرش می‌نماید که لازم است همکاری شود و مسئولین نباید به فکر جمع آوری دانشگاه‌ها باشند و باید به دانشگاه ماموریت تعریف شود و الحمدالله امروز دانشگاه آزاد پتانسیل کافی اعم از استاد و نیرو را دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دولت جمهوری اسلامی نباید دانشگاه آزاد اسلامی را در این برهه تنها بگذارد حداقل اگر دانشگاه آزاد اسلامی خودگردان باشد ایجاد امکانات، نگهداری امکانات، حقوق پرسنل به غیر از اساتید به عهده دانشگاه باشد و حقوق اساتید را دولت متقبل باشد و شاهد این نباشیم که دانشگاه آزاد اسلامی تبریز وشبستر نتواند حقوق پرسنل و اساتید را پرداخت نمایند.

راستی در بخش پایانی سخنان خودخاطرنشان کرد:دولت باید در تامین هزینه کلان پژوهشی یاری گر دانشگاه آزاد اسلامی باشد که اگر این مشکل را حل کنیم در پرداخت حقوق مشکل نخواهیم داشت.

دراین مراسم از دکتر غلامرضاکاظمی زاده تکریم ودکتر علی رضاپور عضو هیات علمی گروه دامپزشکی واحد تبریز ورئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذر شهر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر (واحد شبستر- واحد خامنه- واحد صوفیان ومرکز تسوج) معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.