مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی خود را از نظام نشان می‌دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی خود را از نظام نشان می‌دهند.

موسی انصاری در نشست ستاد دهه فجر استان با موضوع برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن افزود:مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصمم‌تر از همیشه پشتیبانی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن عظیم‌ترین تجمع مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این تجمع بزرگ، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در قالب ۲۵ کمیته فعالیت در جهت پاسداشت سالگرد انقلاب اسلامی در استان تلاش دارند.


بیشتر بخوانید


وی اظهارداشت: برپایی آیین باشکوه دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مردم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای بزرگداشت و گرامیداشت این روز و همچنین دهه فجر استفاده کرد.

انصاری با تاکید براینکه روز ۲۲ بهمن متعلق به شخص با نهاد خاصی نیست و همه باید در بزرگداشت این مناسبت نقش‌آفرین باشند و یک حرکت عظیم مردمی را به نمایش بگذارند، افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همچنین آموزش و پرورش برای مدارس، بانک‌ها و اصناف باید نسبت به فضاسازی شهری اقدام کنند.

وی به تبلیغات سوء دشمن و دسیسه دشمن نسبت به ناامید کردن و اجرای تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد وگفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، خنثی کننده این دسیسه هاست.

به گفته وی، مردم همیشه بیدار و بصیر ایران با ولایت پذیری، بصیرت و مقاومت که برگرفته از اعتقادات است، در برابر دسیسه دشمن ایستادگی کردند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نیز حماسه دیگر در استان رقم خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به‌صورت همزمان در سراسر استان از ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد و این راهپیمایی بزرگ در مرکز استان از میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) آغاز و در خیابان، ولی عصر شمالی، سه راه سینما، سعدی غربی، چهار راه فردوسی، چهار راه بوعلی و خیابان طالقانی به سمت مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار