دریافت ارز با کارت ملی برای کدام سرفصل حذف نشده است؟

مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در خصوص دریافت ارز با کارت ملی هم سر فصل‌های ۵۶ بسته نشده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها ارز خود را دریافت کنند.

 توکلی گفت: اگر کسی برای دریافت ارز مسافری متقاضی باشد، می‌تواند به  یکی از ۴۰۰ شعبه  بانک ملی مراجعه کند و پرداخت ریالی خود را انجام دهد و پس از تحویل مدارک می‌تواند با رسید به پشت گیت فرودگاه ارز خود را دریافت کند.

به گفته مدیر تالار ارز خدماتی، مرکز مبادله ارز و طلا در خصوص دریافت ارز با کارت ملی هم سر فصل‌های ۵۶ بسته نشده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها ارز خود را دریافت کنند.

او می‌گوید: نرخ ارز کارت ملی یک نرخی توافقی بین  بین عرضه و تقاضاست و نرخی که صراف خریده با توافقی به متقاضی داده می شود؛ بنابراین  یک نرخ ثابت وجود ندارد.

برچسب ها: نرخ ارز ، قیمت ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
جمشید بسم الله کجاست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
روحانی برگرد توروخدا برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
یعنی اینکه واقعاً دولت هیچ گونه نظارتی بر صرافیها ندارد و دلار آزاد توافقی بین فروشنده و خریدار سلیقه ای انجام شود و همین هم میشود نرخ دلار در کشور که روی قیمت پیاز و تخم مرغ هم تأثیر گذار است واقعا شما این شکلی اقتصاد کشور را میخواهید سر و سامان دهید و یا از این کاسبی دولت بیشترین سود را به جیب میزند
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیل
۲۰:۴۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
با سلام.دانشجویان خارج از کشور که دانشگاه غیر تایید درس می‌خواند ارز را چگونه تهیه کند ؟ آیا راهکاری برای این دانشجویان هست؟ اینها در دانشگاه های مورد تایید که شهریه چند برابری دارند نتوانستند تحصیل کنند. لطفا با هماهنگی کنسول گری ها و اخذ لیست اسامی به این دانشجویان ارز اختصاص بدهید و الا تهیه شهریه ارزی از بازر آزاد سخت است؟ به خدا ما هم انسانیم و هم وطن شما .
Iran (Islamic Republic of)
عاشق امام زمان
۲۰:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
متأسفانه دولت در ارائه ارز دولتی به صورت شتابزده عمل میکند و امتیازاتی را جهت ارائه ارز به افراد متمول ارائه میکند که قشر افراد ضعیف کارگر و کارمندی از دریافت اینگونه ارز بی نصیبند . یک کارگر و یا یک کارمند با این حقوقی که می گیرد به زور می تواند از پس مخارج کرایه خانه و مایحتاج زندگی برآید چه برسد که به مسافرت درون شهری یا برون شهری برود . کاشکی دولت کمتر در قیمت گذاری نرخ ارز فضولی کند و بگذارد هر چقدر که نرخ ارز دوست دارد بالا برود و افراد متمول جهت مسافرتهای تفریحی از ارز آزاد استفاده نمایند و در عوض ارز دولتی را با قیمت مناسب جهت مایجتاج زندگی مردم و وسایل ضروری زندگی و مسافرتهای زیارتی اختصاص دهد . متأسفانه ارزهای دولتی توسط افراد متمول خریداری و به آن طرف مرز صادر می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
باید توزیع ارز با کارت ملی حذف شود و فقط و فقط کالاهای مورد نیاز توسط خود دولت و بدون تخصیص ارز به تجار و بازرگانان یا بهتره بگم دلالان دادن نشود و حتی دولت خرید را بصورت دیجیتال و بدون استفاده از ارز فیزیکی انجام دهد ،
در اینصورت ارز فیزیکی فقط و فقط در موارد حیاتی و فورس ماژور استفاده می شود
و قیمت ارز بواسطه کنترل دلال بازی کنترل ،مهار و حتی نزولی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خدا بیامرزد آقاجونما
میگفت
دو صد پیچی به هم پیچی آخرش هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بله ولی با چه قیمتی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
چرا اون پولداری که به سفر خارجی می رود، باید ارز ارزانتری بگیرد؟!. اگر هم قرار است ارز ارزانتری داده شود، بایستی به شرکت هایی که کالاهای فنی پیشرفته تولید می کنند، داده شود
Singapore
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
کدام ارز ارزان ؟ صرافی های وابسته به بانک مرکزی دلار را به قیمت بازار آزاد می فروشند !
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دلار = 57
سکه تمام بهار :32800

صدای شکسته شدن کمرها را می شنوید؟
آخرین اخبار