تامین میوه ویژه بازار شب عید مردم آذربایجان غربی

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۳۰۰ تُن میوه بازار شب عید این استان خریداری و در زمان مناسب عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۰۰ تُن میوه بازار شب عید این استان شامل ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب درختی خریداری و در زمان مناسب و با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود.

نادر رحیمی افزود: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، میوه مورد نیاز ایام پایانی سال به طور کامل تامین می‌شود و مشکلی در تنظیم بازار میوه نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: تامین و توزیع مناسب میوه در ایام عید با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ایام پایانی سال در میان شهروندان اجرایی می‌شود و امسال این موضوع با حضور بخش خصوصی پیگیری می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه اتحادیه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر خرید میوه شب عید تعیین شده است، ادامه داد: میوه شب عید استان در غرفه‌های منتخب که محل آن‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار میوه شب عید تعیین و اعلام می‌شود، عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه واگذاری عرضه این اقلام به بخش خصوصی از اهداف دولت است، گفت: عرضه کنندگان میوه شب عید در این راستا لازم است آن را هر کیلوگرم ۱۰ درصد زیر قیمت بازار بفروشند که در صورت نیاز به عرضه پایین‌تر از این میزان یارانه آن پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.