در آستانه شب یلدا؛

۳۲ هزار بسته یلدایی و معیشتی بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از توزیع ۳۰ هزار بسته یلدایی و ۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امسال به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا کمیته امداد سعی دارد با کمک مردم و خیران عزیز، در راستای تامین بخشی از مایحتاج خانواده‌های ایتام، خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج و نیازمندانی که چشم انتظار رسیدن کمک‌هایی برای روشن شدن چراغ خانه هایشان در بلندترین شب سال هستند؛ همچون سنوات گذشته طرح " یلدای مهربانی " را در سطح استان اجرا نماید.

عزیز سهندی افزود: در قالب اجرای طرح  یلدای مهربانی نزدیک به ۳۰ هزار بسته اقلام یلدایی شامل هندوانه، حلوا، پشمک و شیرینی و نزدیک ۲ هزار بسته معیشتی شامل روغن، برنج و... تامین و توزیع می‌شود.

او ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های یلدا را مابین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

به گفته سهندی توزیع بسته‌های موجود از قبل شروع شده و توزیع مابقی آن تا قبل از شب یلدا در بین خانواده‌های تحت حمایت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی شب یلدا (چله گئجه سی) را به عنوان یکی از آداب و رسوم قدیمی ایران اسلامی برشمرد و گفت: در این شب علاوه  بر آئین شکرگزاری نعمات پروردگار، موجبات صله ارحام و استحکام بنیاد خانواده شده و در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

سهندی با اظهار اینکه اجرای طرح یلدای مهربانی در سنوات گذشته مورد استقبال خیران و حامیان قرار گرفته است گفت: امسال نیز با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها از جمله: تعامل چهره به چهره با خیران و حامیان در جهت جذب مشارکت ها، تعامل با اتحادیه‌های مرتبط با تامین اقلام شب یلدا (قنادان، میوه و تره بار، آجیل فروشان و ...)، ارسال پیامک تبریک پیشاپیش یلدا به حامیان اکرام ایتام و در خواست مساعدت واریز کمک نقدی به حساب مستقیم تحت حمایت، فعال نمودن مراکز نیکوکاری فعال در سطح استان، تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌ها نظیر فرمانداری‌ها و اتاق اصناف این طرح را بهتر و بیشتر از قبل اجرا نماییم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی شیوه‌های مشارکت در اجرای طرح " یلدای مهربانی " را به این شرح اعلام کرد:

واریز به کارت بانکی: ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲

واریز به حساب بانکی: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷

مراجعه به سایت امداد ww.emdad.ir

کد دستوری: #۲*۸۸۷۷* (صدقه مهربانی)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.