آزادی همه زندانیان مشمول عفو اخیر مقام معظم رهبری در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی همه زندانیان مشمول عفو اخیر مقام معظم رهبری در این استان خبر داد.

حجت الاسلام کثیرلو در نشست هم‌اندیشی شورای معاونین دادگستری استان با قضات دادسرای مرکز استان با تبریک اعیاد شعبانیه، ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی ائمه اطهار (ع) را بزرگترین اسوه و الگو زندگی برای انسان‌ها ذکر کرد که مسلماً اطاعت و پیروی از دستورات و سبک زندگی آن‌ها موجب سعادتمندی دنیوی و اخروی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، از زحمات و تلاش‌های قضات و کارمندان دستگاه قضایی استان در احقاق حق و ایجاد عدالت و امنیت قدردانی کرد و وضعیت دادگستری استان را از حیث شاخص‌های ارزیابی عملکردی مطلوب ذکر کرد.

حجت الاسلام کثیرلو همچنین گفت: همه افراد زندانیانی که مطابق با بخشنامه عفو اخیر مقام معظم رهبری مشمول عفو شده بودند از زندان‌های استان آزاد شدند.

او در ادامه وظیفه‌شناسی و انجام وظایف ذاتی و عمل به آن مطابق با قانون را مهمترین رکن در خدمتگذاری به مردم عنوان کرد.

همچنین در این نشست سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد دادسرای مرکز استان ارائه کرد و گفت: دادسرا بعنوان خط مقدم در برخورد با جرائم و تخلفات با تمام توان و تلاش برای تحقق عدالت و امنیت در بین شهروندان تلاش می‌کند و با عواملی که موجب خدشه به امنیت و آسایش مردم شود، مطابق با قانون به شدت برخورد می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.