نحوه فعال کردن حالت تاریک در تمام وب سایت‌ها

گوگل کروم دارای یک ویژگی حالت تاریک است که چندی پیش برای محافظت از چشم کاربران و کاهش قرار گرفتن در معرض نور آبی مضر راه اندازی شد.

Google Chrome دارای یک ویژگی حالت تاریک است که به واسطه آن برخی از وب سایت ها را می توان به طور خودکار در صورت پشتیبانی سایت از آن استفاده کرد، هر چند بیشتر وبسایت ها از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند.

مرورگر کروم ویژگی جدیدی به نام «حالت تاریک اجباری برای محتوای وب» را معرفی کرده که می‌تواند همه وب‌سایت‌ها را به حالت تاریک تغییر دهد.

فعال کردن گزینه «حالت تاریک اجباری برای محتوای وب» در مرورگر کروم فقط زمانی کار می‌کند که ابتدا حالت تاریک در کروم فعال باشد. برای این کار در ویندوز 10 به تنظیمات > شخصی‌سازی > رنگ‌ها بروید، سپس «تاریک» را در قسمت «انتخاب حالت برنامه پیش‌فرض» انتخاب کنید.

در مورد سیستم های macOS، می‌توانید به سادگی به System Preferences سپس General بروید و حالت تاریک را فعال کنید.

چگونه حالت تاریک را در گوگل کروم فعال کنیم؟
وارد مرورگر گوگل کروم شوید

"chrome://flags" را در نوار آدرس تایپ کنید و Enter را بزنید.

«حالت تاریک» را در کادر جستجو در بالای صفحه تجربیات جستجو کنید.

روی کادر سمت راست «حالت تاریک خودکار برای محتوای وب» کلیک کنید و «فعال» را به‌عنوان پیش‌فرض انتخاب کنید. سپس می‌توانید وب را مرور کنید و ببینید که چگونه کار می‌کند.

همیشه می‌توانید به صفحه آزمایش‌های Chrome برگردید، گزینه را به «پیش‌فرض» تغییر دهید و مرورگر را مجدداً راه‌اندازی کنید، اما غیرفعال کردن این گزینه از تغییر رنگ‌های سایت کروم جلوگیری می‌کند.

منبع: وبسایت البلد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار