برگزاری آیین تجلیل از مددکاران برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه

آیین تجلیل از مددکاران برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، امروز (۱۷ اسفند) با حضور رییس کمیته امداد کشور، امام جمعه، استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به گوشه‌ای از خدمات کمیته امداداستان در سال جاری اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین و ارزشمندترین خدمات کمیته امداد توانمندسازی و خودکفا شدن خانوار‌های مددجو است که در این زمینه امسال توقیفات خوبی حاصل شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ خانوار مددجو خودکفا شده و از خانواده کمیته امداد جدا شدند.

ترکمانه ایجاد اشتغال را هم از ماموریت‌های مهم کمیته امداد در استان عنوان کرد و افزود: در سال جاری بیش از ۱۳ هزار شغل درسطح استان ایجاد کرده‌ایم.

وی به آمار اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو در استان هم اشاره کرد و افزود: درسال جاری بیش از ۲۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش استان اهدا شده است.

وی از جذب بیش از ۳۴ هزار حامی ایتام هم در استان خبر داد و افزود: این حامیان حمایت از ۱۲ هزار فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه همه این اقدامات با تلاش تمامی نیرو‌های خانواده بزرگ امداد در استان صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه تمامی نیرو‌ها با روحیه جهادی و انقلابی در زمینه خدمت به محرومان استان پای کار هستند.

وی افزود: تلاش ما در خانواده امداد استان این بوده که همواره اخلاق مداری و امانت داری را سرلوحه کارمان قرار دهیم و خوشبختانه خروجی این رویکرد هم میزان رضایتمندی بالای ارباب رجوع و مددجویان بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار