برای تنظیم بازار؛

۴۰۰ تن گوشت مرغ وارد بازار آذربایجان غربی شد/فروش بالاتر از نرخ مصوب تخلف است

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امروز ۱۲ فروردین برای تنظیم بازار ۴۰۰ تن گوشت مرغ در سراسر استان توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز همزمان با ۱۲ فروردین  ۳۰۰ تن گوشت مرغ گرم و ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سراسر استان توزیع می شود گفت: در طی تعطیلات عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان نیاز مردم تامین شده است.

نادر رحیمی افزود: از شروع طرح عیدانه به منظور کنترل قیمت مرغ و تنظیم بازار در ایام تعطیل روزانه ۱۰۰ تن مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های عرضه کننده مرغ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب ۶۳۰ هزارریال تخلف است

وی اظهار کرد: فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب دولتی ۶۳۰ هزار ریال تخلف است و با سودجویان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی افزود : قیمت مرغ گرم هر کیلوگرم ۶۳۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۴۳۰ هزار ریال برای مصرف کننده است و با گرانفروشان در این زمینه برخورد جدی می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: توزیع روزانه و منظم مرغ گرم و منجمد در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در سطح بازار استان ادامه دارد و در صورت افزایش تقاضا آمادگی عرضه بیشتر هم وجود دارد.

وی با اشاره به نظارت گسترده گشت بازرسی بر روند عرضه گوشت در سطح بازار اضافه کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و احتکار و سایر موارد را از طریق سامانه ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.