افزایش ۲۶ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

معاون فنی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۲۶ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

منصور نجف قلی‌زاده در بازدید از محور اردبیل – پارس آباد گفت: در بازه زمانی۲۴ اسفند۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه جاری یک میلیون و ۳۴۴ هزار تردد درمبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل می گوید: در مدت یاد شده ۶۹۵ هزار تردد در مبادی ورودی و ۶۴۸ هزار تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

به گفته او، در مدت اجرای طرح نوروزی ۲۴۴ هزار تردد در محور اردبیل- سرچم،۲۶۰هزار تردد در محور نیر- سراب،۱۱۹ هزار تردد در محور اصلاندوز- کلیبر،۴۹۰هزار تردد در محور اردبیل - آستارا،۸۰ هزار تردد درمحور خلخال- اسالم و ۱۴۹ هزار تردد نیز در محور مشگین شهر- اهر ثبت شده است.

نجف قلی زاده گفت: ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات،۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در جاده های استان اردبیل نصب شده و فعال است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.