موافقت شرکت فرودگاه‌ها برای پخش صلوات خاصه شاهچراغ (ع) در پرواز‌های شیراز ‌

استاندار فارس گفت: با پیشنهاد تولیت آستان احمد بن موسی (ع)، مقرر شده که هواپیما‌هایی که وارد فضای شیراز می‌شوند صلوات خاصه احمد بن موسی پخش کنند که مورد موافقت فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

محمدهادی ایمانیه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس در سال ۱۴۰۲، گفت: اقدامات خوبی در سطح فارس طی سال گذشته انجام شد که در عرصه فرهنگی هم مورد الگو قرار گرفت که نشان از عزم و اراده مسئولان شورای فرعنگ عمومی است.

او، به سامانه "مردم رسید" هم اشاره و با بیان اینکه متولیان راه‌اندازی این سامانه با انگیزه وارد این کار شدند و از سر تکلیف کاری اداری نیست، گفت: این کار، کاری جهادی است که ساعت خاص و تعطیلی نمی‌شناسد.

استاندار فارس از همکاری بخش قضایی و نیروی انتظامی فارس در دنبال شدن این سامانه قدردانی کرد و همچنین با بیان اینکه کار ایجابی و سلبی با هم در باب مسئله فرهنگی انجام شده است، ابراز امیدواری کرد که ترکیب این دو کار تاثیرگذار باشد.

ایمانیه گفت: فارس و خراسان جنوبی در مباحث ایجابی به گفته وزیر کشور به عنوان پیشتاز کشوری در زمینه فرهنگی و صدا و سیما معرفی شده‌اند که در همین راستا هماهنگی‌ها انجام شده و از شنبه آینده صدا و سیما و رسانه‌ها در مباحث فرهنگی همکاری جدی‌تری خواهند داشت.

او در پایان گفت: با پیشنهاد تولیت آستان احمد بن موسی (ع)، مقرر شده که هواپیما‌هایی که وارد فضای شیراز می‌شوند صلوات خاصه احمد بن موسی پخش کنند که مورد موافقت فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.