کمربند سبز در اطراف شهرک صنعتی ۲ اردبیل ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ایجاد کمربند سبز در شهرک صنعتی ۲ اردبیل خبر داد و گفت: کمربند سبز با هدف توسعه فضای سبز در این شهرک ایجاد می‌شود.

هاشم علایی بخش خصوصی را رمز موفقیت توسعه صنعت استان ذکر کرد و اظهارداشت: برای تحقق این هدف مهم، نگاه مدیران باید در راستای حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش اساسی در جذب سرمایه‌گذار و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی ایفا می‌کند که باید تلاش شود مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی به هر نحو ممکن برطرف و مرتفع شود.

علایی از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت این شرکت در سال ۱۴۰۲ برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رشد و توسعه صنعتی و سرمایه گذاری در استان، برنامه‌های این شرکت شامل تامین اعتبارات، ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، فعال سازی قرارداد‌های راکد و ارائه بسته‌های حمایتی به واحد‌های تولیدی تدوین شده که این برنامه‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سطح شهرک‌های صنعتی استان اجرایی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.