ارتش پرتوان تر از دیروز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت: ارتش پرتوان تر از دیروز با تمام قوا و هوشمندانه در برابر دشمن ایستاده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و هوشمندانه در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستاده است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو گفت: دشمنان در برخورد با جمهوری اسلامی ایران همواره شکست را تجربه کرده اند چرا که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به قدرت الهی وصل است.

این فرمانده ارشد ارتش به شخصیت شهید صیاد شیرازی نیز اشاره کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی شخصیتی بزرگ و یکی از نخبه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود

وی گفت:  امروز نیروهای پرتوان ارتش با بهره گیری از بروزترین تجهیزات نظامی در دفاع از مرز‌های ایران اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح پر توان کشور ظاهر شده است و در دفاع از این سرزمین آماده هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش به مناسبت روز جهانی قدس نیز حماسه مردم ایران را در این روز بزرگ یادآور شد و افزود: امروز موضوع فلسطین یک موضوع انسانی، اخلاقی و راهبردی است و باید تمام آحاد ملت‌های مسلمان نسبت به این موضوع حساس باشند و امروز ملت مظلوم فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه دنیای اسلام است.

امیر حاجیلو تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید، شاهد حرکت پر سرعت این رژیم منحوس به سوی نابودی هستیم و رژیم صهیونیستی خودش نیز باور کرده است که فروپاشی و سقوطش حتمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.