کارگران به عنوان رکن اصلی تحقق شعار سال مورد توجه قرار گیرند

فرماندار زرند گفت: نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است.

 جلسه کمیسیون کارگری شهرستان زرند به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضاء این کمیسیون جهت رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار ضمن تقدیر از حسن توجه کارفرمایان در راستای توجه به این قشر زحمتکش و پیگیری لازم در خصوص پرداخت به موقع مطالبات کارگری با وجود همه دغدغه‌ها و مشکلات، در این جلسه بیان داشتند باید شرایط لازم برای ایجاد محیط همراهی و همدلی کارگر با کارفرما فراهم شود تا کارگر بتواند به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهد و بر برگزاری جلسات منظم کارفرمایان با کارگران تاکید نمود.

وی با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور، گفت: کارگران اقشار پرتلاش و زحمت‌کش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند؛ لذا بایستی برای ارتقای منزلت کار و کارگر در جامعه، الگوسازی از کارگران نمونه و نخبه صورت پذیرد.

فرماندار زرند با اشاره بر اینکه یکی از ارکان اساسی تحقق شعار سال در رشد تولید و در نتیجه مهار تورم، کارگر است گفت: به همین سبب نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.