همزمان با دهه ارتش انجام شد؛

دیدار دانش آموزان ممتاز با فرماندهان ارتش درکرمان

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور گفت: آموزش وپرورش نهادی مقدس است که نقش موثری در انجام جهاد تبیین دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه شورای معاونان و جمعی از دانش آموزان صبح امروز به مناسبت دهه ارتش در محل قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش دیدار و گفتگو کردند.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در مراسم میثاق دانش آموزان ممتاز مدارس کرمان با فرماندهی و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش بمناسبت دهه ارتش، با قدردانی بر اینکه مردم نیرو‌های مسلح را به عنوان بازوان ولایت می‌دانند، گفت: قدردان همه عزیزانی هستیم که ما را به عنوان نقشی اساسی و محوری برای امنیت و بازدارندگی در کشور جمهوری اسلامی می‌دانند.

او با بیان اینکه حضور امروز شما در این قرارگاه برایمان در طول دوران خدمت وکاری به یادگار خواهد ماند، افزود: آموزش و پرورش نهادی مقدس است که نقش موثری در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دارد.

او با بیان اینکه توجه به شکوفایی استعداد‌های ذاتی و بالقوه نوجوان و جوانان دانش آموز مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است گفت: رسالت آموزش و پرورش در جهاد تبیین با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی سخت می‌باشد، اما نظام تعلیم و تربیت استان در جنبه‌های مختلف به خوبی عملکرده است. 

امیرغلامعلیان از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد برای رشد، شکوفایی و پایداری کشور عزیزمان ایران باید دانش آموزان تشویق شوند.
رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه ارتش گفت: ارتش نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور دارد و حضور ارتش در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله نشان دهنده مردمی بودن این نهاد است.

او بیان کرد: ارتش همواره در هر عرصه‌ای که وارد شده، مؤثر و تعیین کننده بوده و سر افرازانه از عهده مأموریت‌های محوله برآمده است.

برچسب ها: امنیت ، تعلیم وتربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار