کلنگ زنی ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در چرام

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در چرام خبر داد.

محمد راستا با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در شهر چرام به صورت خود مالکی اجرا می‌شود، گفت: در این طرح که بدون واگذاری به پیمانکار و به صورت گروهی اجرا می‌شود، زمین ساخت به متقاضیان واگذار شده و مالکان می‌توانند واحد‌ها را به کیفیت مورد نظر خود ساخته و به بهره برداری برسانند.

او با اشاره به اینکه در شهر چرام مراحل ۲ و ۳ نهضت مسکن ملی نیز نسبت به متقاضیانی که تایید نهایی شده اند و واریز وجه دارند اجرا می‌شود، افزود: تاکنون در شهر چرام از ۲ هزار و ۹۰ نفر نفر ثبت نام کرده، ۲۲۱ نفر تایید نهایی شده اند و ۱۸۰ نفر افتتاح حساب کرده اند.

راستا ادامه داد: از ۱۸۰ نفری که افتتاح حساب کرده اند ۷۶ نفر واریزی داشته اند و زمین‌ها برای ساخت واحد‌های خود مالکی به آن‌ها واگذار و ساخت این واحد‌ها شروع شد.

حجت الاسلام موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم در آئین کلنگ زنی این واحد‌ها گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان این واحد‌ها در بازه زمانی مقرر به سرانجام برسد و وعده دولت برای اجرا شدن طرح نهضت ملی مسکن محقق شود.

شهامت، سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازده زمانی خاصی دارد و متقاضیان باید انجام پیگیری‌های لازم به ویژه افتتاح حساب و واریز سهم آورده بتوانند از تسهیلات پیش بینی شده و واگذاری زمین استفاده کنند.  

همچنین در این سفر گازرسانی به روستای دره شیری چرام با هزینه ۸ میلیار تومان به بهره برداری رسید و ۱۰۰ خانوار در این روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.