تجمع اعتراض آمیز در غزه در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی

شماری از فلسطینیان با برگزاری تجمع در غزه، از شهدای مقاومت در نابلس حمایت و طرح‌ها برای تقسیم مسجد الاقصی را محکوم کردند. 

جنبش حماس در حمایت از مسجد الاقصی و پشتیبانی از کرانه باختری و مقاومت آن، تجمع اعتراض آمیز در نوار غزه برگزار کرد و طی آن، بر مخالفت با همه طرح‌ها برای تقسیم مسجد الاقصی تاکید و جنایت ترور سه نیروی مقاومت در نابلس را محکوم کرد و افزود آتش مقاومت شعله ور خواهد شد. جنبش حماس افزایش درگیری با رژیم اشغالگر را در همه مناطق تماس خواستار شد.

فرج الغول عضو شورای قانونگذاری و از رهبران جنبش حماس گفت: «این تجمع برای اعلام همبستگی با حسن قطنانی، معاذ المصری و ابراهیم جبر شهدای فلسطینی در نابلس برگزار شد که بیگناه به دست نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیدند. آن هم در حالی که رژیم اشغالگر نیرو‌های بسیار زیادی برای به شهادت رساندن آن‌ها به کار گرفت و برای این کار از سگ‌های انتحاری استفاده کرد؛ روش نظامیان اشغالگر در این اقدام به گونه‌ای بود که به هیچ وجه قانونی نیست. کشتار آن‌ها خارج از چارچوب قانون و دستگاه قضائی صورت گرفت.»

ایاد الدجنی از رهبران جنبش حماس گفت: «در این روز تجمعی برای پشتیبانی از برادران، قیام کنندگان و قهرمانانمان در کرانه باختری برگزار کردیم. این تجمع همچنین در حمایت از مقاومت و اعتصاب غذای اسرای قهرمان ما برگزار شد که بدون سلاح، اما با عزم و اراده قوی در جبهه مقابله با رژیم اشغالگر حضور دارند. همچنین امروز از مسجد الاقصی حمایت می‌کنیم که هر روز در معرض اقدامات رژیم اشغالگر برای یهودی سازی است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً قیمت خودرو را پیگیری کنید. چه وضعی هست در این دولت که خودرو در کمتر از یک سال ۴ برابر شده است، تکلیف خودروهای وارداتی دست دوم به کجا رسید؟
France
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
این خودروهای آشغال رو نخری سنگینتری
آخرین اخبار