جذب بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرگت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال، ۱۰ هزار و ۹۷ مشترک جدید در بخش‌های خانگی و عمومی در استان جذب شده که از این تعداد پنج هزار و ۵۶۵ انشعاب شهری و چهار هزار و ۵۳۲ انشعاب روستایی است.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرگت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۹۷ مشترک جدید در بخش‌های خانگی و عمومی در استان جذب شده که از این تعداد پنج هزار و ۵۶۵ انشعاب شهری و چهار هزار و ۵۳۲ انشعاب روستایی است.

مدیرعامل شرگت گاز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون مردم ۴۳ شهر استان دارای گاز طبیعی هستند و از ۶۳۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۵۴۴ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۴۸ روستا نیز در دست اجراست.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد کل مشترکین گاز در استان ۳۵۹ هزار و ۴۶ مورد بوده که از این تعداد ۲۴۸ هزار و ۴۲۸ مشترک شهری و ۱۱۰ هزار و ۶۱۸ مشترک روستایی است.


بیشتر بخوانید


سلیمیان اضافه کرد: گازرسانی به روستا‌ها و همسو با آن گازرسانی به صنایع تولیدی و کشاورزی به‌عنوان پیشران توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال، برای استفاده مردم از این نعمت خدادادی و به منظور ایجاد رفاه برای آن‌ها و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستا‌ها و حفظ محیط زیست، به‌عنوان نعمتی بی‌نظیر برای تعهد به مسئولیت اجتماعی انجام شده است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.