پایش واحد‌های تولید ایزوگام شهرستان ارومیه

رییس محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: کلیه واحد‌های تولید ایزوگام مستقر در شهرک‌های صنعتی شماره یک، دو و سه ارومیه از نظر زیست محیطی پایش شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه می گوید: در راستای اجرای برنامه پایش و کنترل زیست محیطی واحد‌های تولیدی کارشناسان حوزه نظارت و پایش اداره ارومیه بهمراه کارشناسان بازرسی و مدیریت عملکرد اداره کل از کلیه واحد‌های ایزوگام مستقر در شهرک‌های صنعتی شماره یک، دو و سه ارومیه بازدید کردند.

مختار خانی گفت: در این بازدید کنترلی که به مدت دو روز ادامه داشت؛ نحوه مدیریت آلاینده‌های زیست محیطی در این مراکز خصوصاً آلاینده‌های هوا مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به  بر لزوم پایش مستمر و مداوم این دسته از واحد‌ها از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست بر پیگیری و اجرای اقدامات لازم قانونی در جهت توقف آلودگی واحد‌های تولید ایزوگام شهرستان ارومیه تاکید کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه هدف از اجرای برنامه‌های پایش زیست محیطی از سوی کارشناسان این اداره را رصد مستمر و مداوم فعالیت واحد‌های صنعتی – تولیدی و ممانعت از ایجاد آلودگی محیط زیست خصوصاً در ساعات غیر اداری عنوان کرد.

شایان ذکر است در این بازدید‌ها، همچنین از تعدادی از واحد‌های تولید عایق رطوبتی نیز که در راستای کنترل آلاینده‌های هوا مبادرت به نصب سیستم‌های فیلتراسیون کرده بودند، بازدید به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.