کارکنان شهرداری یاسوج؛

مطالبات معوق را پرداخت کنید

تعدادی از کارکنان و کارگران شهرداری یاسوج خواستار پرداخت مطالبات، حقوق و مزایای خود شدند.

 کارمندان رسمی، پیمانی و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری یاسوج با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

یکی از کارکنان شهرداری یاسوج با بیان اینکه مکاتبات زیادی با دستگاه‌های مختلف پیرامون مشکلات شهرداری انجام داده‌ایم، اظهار داشت:  نیرو‌های رسمی ۳ ماه و نیرو‌های شرکتی و قراردادی ۸ و ۹ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و این در حالی است که شهرداری در چنین شرایطی نیرو استخدام هم می کند. 

در ادامه تعدادی زیادی از کارگران خواستار پیگیری مطالبات، حقوق و مزایای خود شدند و از استاندار خواستند که به وضعیت آنها رسیدگی کند.

سید جواد هاشمی‌مهر،معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع معترضین حاضر شد و آن‌ها را به آرامش و رعایت قانون دعوت کرد و گفت: ما هم کنار مردم و شما‌ها هستیم. شما‌ها مطالبات‌ خود را می‌خواهید و این حق شما‌ها است. بنده و سایر مسوولان تلاش‌مان را می‌کنیم که هر چه سریعتر مشکلات شما‌ها برطرف شود.

وی افزود: کارگران و کارکنان شهرداری یاسوج چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و این مسئله را به جد پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی‌پور به کارکنان و کارگران شهرداری یاسوج قول داد که گزارشی از وضعیت شهرداری و شورای شهر یاسوج آماده و برای وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها ارسال شود.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما بی‌اطلاع از مشکلات شهرداری و شورای شهر و وضعیت شهر یاسوج نیستیم. ما باید قانون را ملاک قرار دهیم و طبق قانون عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.