معوقات حقوق کارگران را پرداخت کنید

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای هماهنگی حقوق کارگران از مسولان متولی خواست ، برای پرداخت حقوق معوقه کارگران در استان تامین اعتبار کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گفت: در شهرستان بویراحمد ۶ ماه ، مجموعه شرکت‌های شهرداری‌ها ۵ ماه، پتروشیمی شهرستان گچساران ۳ ماه و در حوزه آب و فاضلاب و شهرداری شهرستان کهگیلویه نیز ۳ ماه ، کارگران حقوق معوقه دارند.

واعظی زاده با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تجلیل از کارگران برتر و نخبه، دیدار با خانواده شهدای و جانباز کارگر، برگزاری نشست‌ها با محوریت رفاه حال کارگران، نام گذاری بلوار و پارکی در سطح شهر با نام کارگر از جمله برنامه‌های هفته کارگر در کهگیلویه و بویراحمد است.

شهردار یاسوج نیز در این جلسه با بیان اینکه همه‌ در پرداخت حقوق کارگران موظف هستیم گفت: دلیل پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری یاسوج پرداخت نکردن عوارض‌های برخی از دستگا‌ها و مردم است.

مقدم افزود: از همه دستگاه‌های بدهکار خواستار پرداخت هر چه زودتر این بدهکاری‌ها هستم تا بتوانیم معوقات کارگران مجموعه شهرداری را پرداخت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.