١٣٠ دانش آموز زیارت اولی از کرمان به پابوس امام مهربانی ها می روند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ١٣٠ دانش آموز دختر زیارت اولی به مشهد اعزام می شوند.

رضا رضایی در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده دانش آموزان دختر زیارت اولی روز جمعه ۲ تیر ماه ١۴٠٢ به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دارد، افزود: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی در مدارس همیشه مد نظر آموزش وپرورش بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  از مربیان همراه اردوی زیارت اولی‌ها خواست نسبت به هدایت و ایمنی دانش آموزان در طول سفر همه نکات را مد نظر داشته باشند تا خاطره خوبی از این سفر زیارتی برای آن‌ها رقم بخورد.

او خواستار اعزام حداقل یکبار دانش آموزان در اردو‌های دانش آموزی شد و گفت: با تمام توان و امکانات از برنامه‌های سازمان دانش آموزی حمایت و در پیشبرد برنامه‌های سازمان دانش آموزی کمک خواهیم کرد.  

 محمود رجبی، رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان نیز از جذب ١٨٨هزار دانش آموز استان در سازمان دانش آموزی استان کرمان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۶٨٠ هزار دانش آموز در مدارس استان کرمان مشغول به تحصیل می‌باشند و سازمان دانش آموزی استان آمادگی جذب ۵٠٠ هزار دانش آموز دیگر را دارد که امید است مسئولان از سازمان دانش آموزی حمایت جدی داشته باشند.

او افزود: اردو‌های زیارتی با هدف بهره گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار