صباحی:

اتفاقات اخیر علیه منافقین، هشداری برای مخالفان نظام اسلامی است

امام جمعه کازرون با اشاره به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در این کشور و همچنین لغو گردهمایی سالانه منافقین در کشور فرانسه، این وقایع را هشداری برای مخالفان جمهوری اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت و هفته قوه قضاییه گفت: امیدواریم با الکترونیکی شدن برنامه‌ها در ادارات شاهد رضایت بیشتر مردم روز به روز باشیم.

او به دیدار رهبر انقلاب با اسلام هنیه اشاره کرد و افرود: علت اصلی توقف فلسطین در دوران نه چندان دور عدم حضور جوانان بود که امروز شاهد حضور جوانان هستیم.

امام جمعه کازرون گفت: امروز شاهد هستیم در شبانه‌روز ۷۰ عملیات علیه اسراییل در کرانه باختری اجرا می‌شود و فرمایش مقام معظم رهبری در حمایت از کرانه باختری آن است که همانند غزه، کرانه باختری باید مسلح شود.

صباحی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اسرائیل گفت: دنیا امروز اقرار می‌کند که ۸۰ سالگی اسراییل را نخواهیم دید و این بشارت‌ها از نائب امام زمان (عج) اعلام شد.

او همچنین با اشاره به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین اظهار کرد: در روز‌های اخیر شاهد حمله پلیس آلبانی به اردوگاه فرتوت و بی خاصیت مجاهدین خلق در این کشور بودیم و در پی آن شاهد کاهش ۴۹ درصدی اخبار کذب و جعلی علیه نظام جمهوری اسلامی بودیم.

صباحی با یادآوری سخنان شهید سلیمانی که می‌گفتند هر کسی علیه این نظام تیر انداخت، خودش آواره شد، گفت: فرانسه هم گردهمایی سالانه منافقین در این کشور را لغو کرد و این اتفاقات همگی گواه آن است که وعده‌های الهی محقق می‌شود و هشداری هم برای مخالفان نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کازرون تأکید کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی در ابعاد بین‌المللی است و دستاوردهایش هم برای کشور‌های اسلامی و به طور کلی برای جهان اسلام است.

او در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان کازرون و مناطق اطراف آن گفت: آتش گرفتن کلور‌های کشاورزی کاری اشتباه است و باید از آن جلوگیری کرد.

صباحی به قیمت محصولات کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در خصوص قیمت‌های محصولات کشاورزی به خصوص هندوانه و گوجه که هزینه سنگین کاشت را به همراه دارد، باید در شورای کشاورزی شهرستان چاره‌اندیشی کرد تا امنیت خاطر برای کشاورزان و مردم ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.