برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت ١٠٠ هزار نفر در آذربایجان غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال ١٠٠ هزار نفر تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به مناسبت هفته ازدواج در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه های هفته ازدواج با محوریت ازدواج آسان، معرفی الگو‌های موفق ازردواج و ترویج فرهنگ ازدواج برگزار می‌شود. 

سجاد بیرامی افزود: شعار امسال هفته "ازدواج آسان و آسمانی"است و در طول هفته بیش از ۴٠ عنوان برنامه با محوریت جشن‌های وصال در تمامی شهرستان های استان توسط معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خادمین ازدواج، پیگیری و شتاب تسهیلات ازدواج با بانک‌های عامل، خدمات رایگان ازدواج توسط مراکز مشاوره رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ... را جزو برنامه‌های هفته اعلام کرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برنامه ریزی برای ایام اوقات فراغت تابستان خانواده‌ها و فعال سازی ادارات و هیات‌های ورزشی را دیگر برنامه تعطیلات تابستانی بیان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال ١٠٠ هزار نفر تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت توسط ٨٠٠ هیات و ٩٠٠ باشگاه ورزشی از خدمات اداره بهره می‌گیرند.

نظارت بر فعالیت تابستانی باشگاه‌های ورزشی آذربایجان‌غربی با جدیت انجام می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های مختلف ورزشی در فصل تابستان با اهداف آموزش رشته‌های ورزشی در استان با بیان اینکه نظارت بر این باشگاه‌ها با جدیت دنبال و انجام می‌شود، افزود: در آذربایجان‌غربی حدود ۹۰۰ باشگاه وجود دارد که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: نظارت‌های جدی در خصوص فعالیت این باشگاه‌ها و مربیان فعال در آن‌ها اعمال و حتی چک لیست‌های لازم در خصوص بخش‌های مختلف فعالیتی باشگاه‌ها به صورت مستمر تهیه و کنترل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: مردم و اصحاب رسانه هم می‌توانند در صورت مواجه شدن با مشکل در این باشگاه‌های ورزشی، اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

محمد سپهری معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز در این نشست از همراهی اصحاب رسانه و سازمان‌های مردم نهاد در جهت کاهش مشکلات پیش رو تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.