سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری شرکت هندی در زمینه هوش مصنوعی

یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات نرم افزاری هند، یک میلیارد دلار در زمینه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است.

شرکت Wipro، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات نرم افزاری هند، از همه کارکنان خود خواسته تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی را بدانند. این غول فناوری اطلاعات اعلام کرده است که در طول سه سال آینده یک میلیارد دلار برای بهبود قابلیت‌های هوش مصنوعی خود، هزینه خواهد کرد و طبق برنامه، همه کارمندان که تعداد آن‌ها ۲۵۰ هزار نفر در ۶۶ کشور است باید در زمینه فناوری‌های سریع آموزش ببینند.
 
شرکت Wipro (WIT) اعلام کرده که قصد دارد کارگاه‌هایی را در مورد اصول هوش مصنوعی و استفاده مسئولانه از آن طی ۱۲ ماه آینده برگزار کند و به ارائه آموزش‌های شخصی‌تر و مداوم به کارمندان در نقش‌های تخصصی هوش مصنوعی ادامه خواهد داد.
 
Wipro یکی از بزرگترین شرکت‌های برون سپاری در هند است که در زمینه فناوری اطلاعات و خدمات مشاوره تخصص دارد. این حرکت در حالی انجام می‌شود که هوش مصنوعی مولد، فناوری که پلتفرم‌های محبوبی مانند ChatGPT را تقویت می‌کند، در حال متحول کردن جهان است.
 
 تیری دلاپورت، مدیرعامل Wipro در بیانیه‌ای گفت: "با ظهور هوش مصنوعی مولد، ما تحولی اساسی را برای همه صنایع پیش بینی می‌کنیم".
 
این شرکت اضافه کرد که در حال راه‌اندازی یک سیستم نرم‌افزاری برای ادغام هوش مصنوعی در هر پلتفرم و ابزاری است که به صورت داخلی استفاده و به مشتریان ارائه می‌شود.

منبع: الیوم السابع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.