بی توجهی به اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی بازهم تکرار شد

رئیس بنیاد ملی گندمگاران گفت: علی رغم آنکه در جلسه هفته گذشته شورا قرار بود ۳۲ قلم کالای اساسی قیمت گذاری شود، اما بازهم‌ اجرای قانون به تعویق افتاد.

آقای عطااله هاشمی گفت: در جلسه هفته اخیر شورای قیمت گذاری قرار بود ۳۲ قلم کالای اساسی قیمت گذاری شود که متاسفانه سازمان برنامه و بودجه بازهم به قانون و تعهدات خود عمل نکرد و جلسه شورا بی نتیجه ماند.

به گفته او، رئیس سازمان برنامه و بودجه با این استدلال که قیمت گندم وارداتی به مراتب کمتر است و احتساب هزینه تمام شده و سود متعارف زیاد می شود، نظرشان برآن است که آنالیز قیمت تمام شده توسط شورای حمایت باید انجام شود که این امر بیانگر کارشکنی در امر قیمت گذاری است.

هاشمی ادامه داد: در جلسه هفته اخیر با کارشکنی شورای قیمت گذاری، هیچ یک از محصولات قیمت گذاری نشد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر قانون ۲ ماه قبل از فصل کشت باید قیمت محصولات اعلام شود تا کشاورزان تکلیف خود را بدانند که متاسفانه به بهانه کمبود اعتبار باز اجرای قانون خرید تضمینی به تاخیر افتاد که این امر در کشت تاثیر سو خواهد گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
پولمونو بدید بابا ماغلط کردیم هیچی نخواستیم.اسم دلال بد دراومده
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۸:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
شما به عنوان رسانه برید و دولت رو اگاه کنید شخصی به نام برنامه و بودجه داره به کشور خیانت میکنه و حق کشاورز رو خورده و داره امنیت غذایی کشور رو به خطر میندازه و داره قحطی رو در سال های اینده به وجود میاره تمام اعضای جهاد و کشاورز ها مجلس نرخ ۱۷ هزارتومن رو تصویب کردن ولی این شخص ازپرداخت مطالبات کشاورزان با نرخ مصوب جلوگیری کرده و میلیون ها کشاورز رو خشمگین نموده
آخرین اخبار