بازدید سرزده از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تهران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، شلوغی و ازدحام آن‌ها است که با اضافه شدن دفاتر جدید به زودی این مشکل برطرف می‌شود.

محمد کاظمی فرد در حاشیه بازدید سرزده از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تهران با بیان اینکه ارزیابی میدانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف ارزیابی عملکرد و آگاهی از وضعیت و کیفیت خدمات دهی دفاتر به مردم، به صورت هفتگی و بدون اطلاع قبلی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام خواهد شد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات دفاتر، شلوغی و ازدحام آن‌ها بوده که با اضافه شدن دفاتر جدید به زودی این مشکل مرتفع می‌شود، گفت: یکی دیگر از عوامل شلوغی دفاتر عدم استفاده مردم از خدمات خودکاربری و غیر حضوری است.

کاظمی فرد با بیان اینکه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی افزایش می‌یابد، تاکید کرد: در بازدید از دفاتر، مردم در خصوص خودکاربری شدن برخی خدمات درخواست‌هایی داشتند این درخواست‌ها مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت و به زودی گزینه‌های جدید و متنوعی به صورت خودکاربری و غیرحضوری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه خدمات غیرحضوری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تقویت می‌شود گفت: یکی از اقداماتی که در دستور کار داریم ارائه خدمات غیر حضوری در دفاتر است. این موضوع از ازدحام دفاتر کم می‌کند. 

وی افزود: ارائه خدمات به صورت سیار به سبد خدمات دفاتر در تهران اضافه شده است که به افرادی که امکان حضور در دفاتر نداند خدمت داده شود.

کاظمی فرد تصریح کرد: خدمت مشاوره ثبت و پیگیری امور در فضای مجازی به صورت غیرحضوری و به زودی به سبد دفاتر خدمات اضافه می‌شود.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در این بازدید ضمن گفتگو با مردم و مسئولان دفاتر، دستورات لازم برای برطرف کردن مشکلات مطرح شده را صادر کرد و نسبت به برخی از مشکلات نیز که مربوط به خود دفاتر بود تذکرات لازم را داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
ازدحام ده ساله در دفاتر خدمات قضایی تهران یک علت بیشتر ندارد و آن چیزی به جز تداوم انحصار در دست چند ده نفر از مسئولان وقت کانون سردفتران و دوستانشان نیست.تاوان این انحصار را مردم بی پناه با آزار و اذیت و معطلی در این دفاتر میپردازند حال آنکه سالها قبل باید عوامل ایجاد این اتفاق فاجعه بار به دست عدالت سپرده میشدند!
آخرین اخبار