تصادف رانندگی در مهاباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

جانشین مرکز اورژانس و فوریت‌های مهاباد گفت: تصادف رانندگی در جاده مهاباد به میاندوآب و مهاباد به بوکان موجب کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر شده است.

کمال آهمند جانشین مرکز اورژانس و فوریت‌های مهاباد گفت:  درپی برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده مهاباد - میاندوآب حوالی سه‌راهی خاتون باغ بلافاصله ۲ اکیب از نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: شدت برخورد این تصادف موجب کشته شدن در دم راکب موتورسیکلت شد و ترک‌نشین آن نیز با مصدومیت شدید به همراه راننده وانت‌بار به بیمارستان منتقل شدند.

آهمند همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری نیز خبر داد و گفت: یک دستگاه سواری دنا بر اثر واژگونی به یکی از درە‌های جادە مهاباد بوکان، حوالی روستای برهان سقوط کرد کە بر اثر آن یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد.

طی یک ماهه گذشته بیش از ۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات رانندگی در مسیر مهاباد به بوکان و مهاباد به میاندوآب کشته و بیش از ۳۰ نفر هم مصدوم شده‌اند.

مسیر مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیر‌های جنوبی استان آذربایجان‌غربی محسوب شده و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.