استاندار زنجان:

رسانه‌ها رسالت ارتقای آگاهی جامعه را بر دوش دارند

افشارچی گفت: در دوره ای که فضای مجازی موجب آگاهی سطحی شده است، رسانه ها رسالت ارتقای آگاهی و تعمیق آن را در جامعه بر دوش دارند.

محسن افشارچی استاندار زنجان گفت: خبرنگاری کار سختی است و در شرایط کنونی سخت تر هم شده است، کار در حوزه رسانه تعهد خاصی می‌طلبد و به نوعی حرکت روی لبه حق و باطل است.

وی اظهار داشت: در شرایط حاضر با توجه به گسترش فضای مجازی، اهمیت و ضرورت تعهد و تقوا در اطلاع رسانی چند برابر شده است.

استاندار زنجان به لزوم افزایش دانش و توانمندی های اصحاب رسانه اشاره کرد و یادآورشد: خبرنگاران چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند و پرسشگری و پیگیری های متعهدانه آنها زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است.

افشارچی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید محتوا و در عرصه جنگ شناختی باید بیش از پیش از ظرفیت های روشنگرانه رسانه ای بهره بگیریم.

ایرنا نگاه حرفه ای در انعکاس اخبار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نگاه حرفه ای در انعکاس اخبار دارد، گفت: ایرنا در خط مقدم تبیین خدمات دولت و نظام است و در این راستا ایرنای زنجان گزارش های تحلیلی خوبی را تهیه و منتشر می کند.

ابولفضل رفیعی افزود: ایرنا با نعکاس واقعیت ها در جهت امید آفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه عملکرد مطلوبی دارد.

وی به ضرورت اطلاع رسانی اصولی و بیان واقعیت ها و تبین آنها اشاره کرد و گفت: در این راستا لازم است نیم نگاهی هم به خنثی کردن عملیات روانی دشمن و هجمه های رسانه ای داشته باشیم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان که باخون خود درخت اسلام را آبیاری کردند. در روز گاری که امرار معاش و گذران زندگی عادی در این روزگار تبدیل به آرزو شده است متاسفانه پرسنل خدوم سازمان همیاری زنجان از زیرمجموعه های استانداری زنجان همچنان قریب به ده ماه است از آذر۱۴۰۱ تاکنون که حقوقشان و معوقاتشان را دریافت نکرده اند و کمترین بهره ای از این زندگی عادی نبرده اند و استاندار زنجان و مدیران استانی کاملا بی تفاوت از کنار این وضعیت عبور می کنند و برایشان مهم نیست که چه برسر خانواده های این کارکنان می آید.همه این کارکنان همه گرفتار شدیدترین مشکلات شده اند و خیلیها کاملا آبرویشان رفته و زندگی اکثرشان کاملا متلاشی شده است و این عزیزان آنچنان غرق در مصیبت می باشند که زبان از گفتن آن قاصر می باشد.فریاد و ناله های این قشر مظلوم هم که بارها از رسانه های مختلف داد زده شده هم تاکنون نتوانسته مقاومت استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری را در برابر این همه بی عدالتی و بی تفاوتی بشکند و فریاد رس این کارکنان مظلوم فقط الله اکبر می باشد.ای جامعه اسلامی به داد این قشرمظلوم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
آقای استاندار، وضعیت سازمان همیاری زنجان چی شد، کارکنان اونجا یازده ماهه حقوق نگرفتن