جان باختن ۲ جوان بر اثر غرق شدگی در رودسر

۲ جوان ۲۰ و ۳۳ ساله بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی حین شنا در شهرستان رودسر غرق شدند.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن مردی ۳۳ ساله در رودخانه روستای سموش این شهرستان خبر داد.

او گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در روستای سموش بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر، مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رودسر افزود: پس از حضور پلیس و مأموران امدادی در محل مورد نظر مشخص شد، مردی ۳۳ ساله که به همراه دوستانش برای شنا به روستای سموش رفته بود، پس از شیرجه زدن داخل رودخانه غرق شده است.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی، امدادی و اهالی روستا پیکر این جوان کشف و از آب خارج و برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

او بر رعایت موارد ایمنی حین شنا و خودداری از انجام حرکات و رفتار‌های خطرآفرین تأکید کرد.

پیدا شدن پیکر بی جان جوان غرق شده املشی

علی اکبر تمجیدی، سرپرست جمعیت هلال احمر رودسر نیز گفت: پیکر یک جوان غرق شده که شب گذشته برای شنا به دریا رفته بود، امروز از آب خارج شد.

او افزود: این جوان ۲۰ ساله املشی به خاطر اینکه شب هنگام و در خارج از طرح سالم سازی غرق شده بود، امکان جست‌وجو برای پیدا کردن پیکرش وجود نداشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر رودسر تصریح کرد: صبح امروز گروه جست‌وجوی ۴ نفره پشتیبانی جمعیت هلال احمر با کمک ناجیان غریق منطقه توانستند پس از جست‌وجو در نوار ساحلی دریا، پیکر این جوان را کشف و از آب خارج کنند.

به گفته تمجیدی، پیکر این جوان به سردخانه بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل شد.

پیدا شدن پیکر بی جان جوان غرق شده املشی

شهرستان ساحلی رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب ها: غرق شدن ، غرق شدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.