امام جمعه آرادان:

انقلاب اسلامی به قله پیروزی نزدیک است/ ضرورت قدردانی از مسئولان

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان کردند انقلاب اسلامی ما امروز به فتح قله پیروزی نزدیک شده و لذا این ایام را باید روزهای شوق و امید و حرکت دانست.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان ضمن اشاره به هفته دولت، گفت: خدمت رسانی به مردم برای مسئولان باقی می‌ماند و بهترین باقیات صالحات است لذا مسئولان باید در راه گره گشایی مردم اقدامات مثبتی را صورت دهند.

وی با بیان اینکه مدیران ما امروز در دولت در حال کارهای مثبت هستند اما هر چه در توان مسئولان ما است باید این تلاش‌ها را افزایش دهند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سپاه پاسداران فرمودند امروز روز خسته شدن نیست امروز دیگر روزی است که شیب‌های تند را گذرانده و به قله نزدیک می‌شویم.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ما امروز به فتح قلل نزدیک هستیم و لذا این روزها ایام شوق، امید، حرکت و شکر است، گفت: قله پیروزی نهایی و طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) نزدیک است.

شریفی نیا با بیان اینکه همه مسئولان ما در حال تلاش هستند اما کجا است که شعفی وجود نداشته باشد، ابراز کرد: همه نقاط ضعف و قوتی داریم لذا باید نیمه پر لیوان را ببینیم و در قبال دولتمردان می‌بایست هم تقدیر و تشکر کرد و هم اگر جایی نیاز به تذکراتی وجود دارد، نقدی را هم بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.