امام جمعه آرادان :

ایران در بین قدرت‌های اقتصادی دنیا/ دفاع رئیسی از قرآن جانانه بود

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا با بیان اینکه حضور ایران در بین قدرت‌های اقتصادی دنیا نشان از اقدامات خوب دولت و عزتمندی کشورمان دارد، گفت: عضویت ایران در بریکس و شانگ‌های از برکات دولت سیزدهم است

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان در خطبه‌های آخرین نمازجمعه شهریورماه ضمن اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین رژه اقتدار نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، گفت: همانطور که معظم له تاکید دارند، باید قدردان نیروهای مسلح باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح دژهای مستحکم نفوذ ناپذیر برای انقلاب اسلامی هستند، افزود: تفاوت نیروهای مسلح ما با دیگر کشورها در آمادگی و انگیزه شهادت است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور عنایات حق تعالی نسبت به ملت و کشور ایران است، گفت: در دوران دفاع مقدس ایران توانست از ۴۴ کشور دنیا سلاح غنیمتی بگیرد این نشان می‌دهد که کشورهای متعددی پشتیبان صدام بودند.

شریفی نیا با بیان اینکه همه در دوران جنگ در کنار صدام ایستاده بودند، ابراز کرد: نیروهای ایرانی توانسته بودند از ۱۴ کشور دنیا مانند سودان، عربستان، اردن و … اسیر بگیرند و این نشان می‌دهد که ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، غریبانه در برابر قدرت‌ها ایستاد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه حضور ایران در بین قدرت‌های اقتصادی دنیا نشان از اقدامات خوب دولت و عزتمندی کشورمان دارد، گفت: عضویت ایران در بریکس و شانگهای از برکات دولت سیزدهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار