امام جمعه آرادان:

دشمنان از پیشرفت اسلام و قرآن در دنیا احساس خطر کرده‌اند

حجت الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه دشمنان دین خدا از پیشرفت معجزه‌آسای اسلام و قرآن در دنیا احساس خطر کرده‌اند، گفت: علت اهانت به قرآن و رسول الله(ص) همین هراس است.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان  با اشاره به سالروز حمله آمریکا به افغانستان، گفت: ۲۰ سال آمریکایی‌ها در افغانستان جنایت کرده و مردم بیگناه را مورد تعرض کردند و رنجی بزرگ را برای مردم مقاوم این کشور ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی با ذلت و رسوایی افغانستان را ترک کرد و نظامیان شأن حتی تسلیحات و پهپاد ها و هواپیماهای خودشان را هم رها کردند، افزود: آمریکا پدید آورنده تروریست‌هایی است که در میان مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان افسری سوری، پهپاد انتحاری منفجر کرده و ۸۰ نفر را می‌کشد.

امام جمعه آرادان با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی سومار در سال ۶۶ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در نخستین روز هفته دفاع مقدس به آن اشاره کردند و اعلام داشتند «آمریکایی‌ها اطلاعات، فرانسوی هواپیماهای پیشرفته و آلمان‌ها مواد شیمیایی و بمب‌های خوشه‌ای در اختیار صدام می‌گذاشتند» و هنوز هم آثار این بمب‌ها در زندگی مردم دیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار