امام جمعه آرادان:

تبدیل ایران به سوریه هدف دشمنان انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه دشمن قصد داشت تا مدل سوریه سازی را در ایران پیاده کند، گفت: در این مسیر دشمنان قصد داشتند بین ملت ما اختلاف افکنی کنند.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان ضمن اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم سیستان و بلوچستان، بیان کرد: یکی از مهمترین مطالب اشاره شده توسط ایشان در این نشست مقابله با تصویر غلط از این استان پهناور و مستعد در کشورمان و همچنین تاکید بر وحدت و انسجام است.

وی با بیان اینکه ایشان فرمودند که سیستان و بلوچستان امروز سیستان و بلوچستان دوران طاغوت نیست، افزود: علیرغم اینکه امروز چهره این استان به صورت کلی به برکت انقلاب اسلامی تغییر کرده، اما معظم له گلایه‌هایی نیز کردند و حتی فرمودند سفری که در اواسط دهه ۸۰ داشتم اگر به آن مصوبات توسط برخی دولت‌ها توجه می‌شد، وضعیت این استان بسیار متفاوت‌تر از حالا بود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با بزرگواری واژه خیانت را یاد نمی‌کنند و اعلام می‌دارند که کم کاری‌ها و تنبلی‌هایی صورت گرفته است، بیان داشت: توجه دادن به نقشه کلان دشمنان در راستای سوریه سازی ایران و بر هم زدن وحدت و امنیت ملی، دیگر نکته‌ای بود که ایشان در سخنرانی خودشان بار دیگر از آن به مثابه یک نکته مهم یاد کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که در زاهدان در سخنرانی شأن بذر کینه و تفرقه می‌پاشند خطاب ایشان بوده است، تاکید داشت: اگر حرفی از دهان کسی بیرون می‌آید که دشمنان را خرسند خواهد کرد، باید بداند که اَشدا عَلَی الکُفار محقق نشده و این به معنای دوستی دشمنان است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه بسیاری از قطار انقلاب پیاده شدند، گفت: افرادی در اندازه مرجعیت وجود داشتند، اما از قطار انقلاب پیاده شدند و سیل خروشان مردم ناخالصی‌ها را کنار زد و از بین برد و در این راه تفاوتی بین مرجع و رئیس جمهور و سران فتنه و دیگران نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.