ورود افزون بر ۳۲ هزار زائر پاکستانی از مرز ریمدان به کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از ورود بیش ۳۲ هزار زائر به کشور از طریق پایانه مرزی ریمدان در جنوب این استان از ۲۸ مردادماه تاکنون خبر داد.

شهرام مبارکی گفت: نیرو‌های این اداره کل به طور شبانه روزی از شروع طرح اربعین از ۲۸ مردادماه تاکنون در این مرز مشغول به کار و خدمات‌دهی به زائران هستند.

وی ادامه داد: پایانه مرزی ریمدان به دلیل سهولت تردد شهروندان پاکستانی از کراچی بیشتر پذیرای زوار است بطوری که روزانه بین سه تا سه هزار و ۵۰۰ زائر کشور دوست و همسایه پاکستان در این ایام وارد کشور می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: باتوجه به گرمی هوا ساخت سایه‌بان از ضرورت‌های مهم در این پایانه بوده که حدود یک‌هزار و ۷۰۰ متر سایه‌بان در سال گذشته در این پایانه مرزی نصب شد و امسال نیز یک‌هزار و ۵۰۰ متر دیگر به مجموع این سایبان‌ها اضافه شد بطوری که هم اکنون سه هزار ۲۰۰ متر سایه‌بان ثابت در پایانه مرزی ریمدان وجود دارد.

مبارکی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان راهداری با همکاری دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها تسهیل در تردد زائران و سلامت و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.